gunes866_ ben buna çok inanıyorum ben de öyleyim mesela evime hediye gelir ben kullanmayacagim belki çok güzel bir şeydir çok beğenirim ama ben bunu ömür boyu kullanmam derim hevesli kullanırım derim onu da veririm hiç acımam ve bana kat ve kat daha fazlası geri döner