Merhaba, oğlumuzun olacağını öğrendik. Kız/oğlan farketmez sağlıklı olsun yeter düşüncesindeydik hep ve çok şükür Rabb’im sağlıklı bir bebiş nasip etti, sağlıkla kucağımıza almak da nasip olur inşallah. 🙏🏻
Şu an erkek çocuk ile anne/baba ilişkisi bende merak uyandırmaya başladı. Sonuçta anne/kız, baba/kız ilişkisi yaşamış bir birey olarak aksini bilmem mümkün değil. 🫣
Nasıl oluyor? Erkek çocukların babalarıyla ilişkileri nasıl mesela, bizleri neler bekliyor acaba? 🤗