33+4 teyim birkaç gündür sağ kolumda uyuşma karıncalanma var gece uyuşmadan dolayı uyanıyorum sabahları da cok kötü oluyorum yatakta yatamıyorum gün içinde de olmaya başladı otururken uzanırken telefona bilgisayara bakarken vs bu normal bir durum mu?