Oğlum doğduğunda özel hastane öyle bir tanı koydu. biz Kistik fibrosiz olabilir mi diye araştırdık çok üzüldük ve Biz o zaman özel bir gen araştırma merkezine yonlendirdiler pahalı testi yaptırdık. Fakat hastaneler hep böyle yapıyormuş anne babaların vicdanından yararlanıp para koparıyormuş. Çok şükür birsey çıkmadı ama masrafımız bize kaldı