Benim ailem memlekette 12 saatlik yol bulunduğumuz yerde de kimse yok 39.haftama girecem yarın refakatçim olmayacak nasıl olur bilmiyorum bende normal doğum hallederim diyorum ama yinede düşünmeden edemiyorum kayınvalidem yaşlı görümcem uzak yola gidemiyor annem desen gelmemek için binbir bahane uyduruyor o yüzden kimseye söylemeden doğum yapacağım eşimi almazlar bide oğlum var 5 yaşında hayırlısı olsun inşallah kolay geçer sizinde 😊😊😊