Ebrak hilal333 ben 6 aylık hamileyim 6 kilo aldım . Doğuma 3 ay kaldı doktor ayda 1-2 kiloyu geçme şekere dikkat et dedi .
dgngr hilal333 hiç kilo almamaya çalış. Bebeğin kilo alacağı şeyler sana kilo yapmaz zaten. Ben kilo aldım ama karnım 7. Ayda belirginleşti. Kişiden kişiye değişir. Bazen sivri bazen yaygın oluyo
elizanisra hilal333 ilk gebeliğimde son ayımda şiştim göbeğim belirginleşti bir şekilde göbeğim çıkmıyordu Ama bu ikinci gebeliğimde şimdiden 6 aylık olmama rağmen bayağı şiştim gibi🫤
kutlubeyinannesi hilal333 ilk hamileligimde ilk 5 ay hiç karnım yoktu çok az vardı dışardan belli olmuyordu pek. Sonrasında çok hızlı kilo almıştım toplamda 13 kilo. Tabi dengeli beslenmedim onun etkisi büyüktü. İkinci kez hamileyim bunda ilk aylarda mide bulantısı yaşayıp kilo vermeme rağmen karnım erken çıktı. 27 haftalık bebeğim karnım baya sivrildi. İkinci gebelikte böyle olabiliyormuş. Toplamda 7-8 kilo alan da var ama benim daha üç ayım var şimdiye kadar 7 kilo aldım. 3 ayda ne kadar alırım bilmiyorum.
hilal333 dgngr 5 ayda 4 kilo almışım çok mu olmuş çok doktor değiştirdim hiçbiri yeteri kadar bilgi vermiyor
1kizannesi_ hilal333 senin kendi kilona bağlı bence eğer kilon yuksekse dikat etmen lazım ben 10 kilo aldım gayette normal 60 kilo ile girdim doğuma
hilal333 1kizannesi_ şuan 55 kilo falanım bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye dikkat ediyorum öneriniz var mı
african Benim 5.ay yeni bitti. 2 gün önce de doktora sormuştum çok mu aldım diye.. 5 ayda 5 kilo. Çok değil normal dedi. 62ydim 67 oldum. Ama elimden geldiğince almak istemiyorum ben de 🙂
hilal333 kutlubeyinannesi sağlıkla gelsin inşallah anladığım kadarıyla herkeste farklı oluyor ilk hamileliğim olduğu için çok şey biliyorum araştırıyorum sürekli
kutlubeyinannesi hilal333 amin inşallah siz de bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın. Bence de herkeste farklı kimisi fazla kilo almıyor ama bebeği iyi kiloda doğuyor kimisi kendi kilo alıyor bebeği minyon doğuyor kimisi de hem kendi alıyor hem de bebek alıyor. İlkinde bebeğim küçük doğdu biraz üç hafta erken de geldi onun da etkisi var. İkinci hamileliğimde de bakıyorum 7 kilo almama rağmen ilk oglumu dogurmama yakın zamanki gibi görüntüm. Enteresan yani.
BuBuM hilal333 benimde kafama takılan soru 6.aydayım yenice iştahım açıldı çok yemek istemiyorum, olabildiğince kendimi dizginlemeye çalışıyorum. Şu an 3,5- 4 kilo arası bakalım son aylarda ne olacak…
hilal333 BuBuM bende dengeli yemeye çalışıyorum yaşadığım şehirde dışarıda çok çıkamadığım için evde oturduğum yerde şişmekten korkuyorum
liily @hilal333 merhabalar, ben ılk hamılelıgımde ılk aylar kılo verdım. 5. Ayda 5 kılo almıstım. Bır anda ıstahım acılmıstı 14 kılo ıle doguma gırmıstım