38+3 haftalık gebeyim iki üç kez ufak ufak suyum geldi hastaneye gittim Nstde sancım çıktı ama hiçbir şey hissetmiyorum ve açılmam hiç yoktu. Doktor yatış yapalım ya sezaryen olursun ya da suni sancı verelim dedi ama ben hastaneden çıktım kagıt imzalayıp, sancılarım iyice artsın açılmam da olur belki dedim. Doktor bebeğin suyu iyi kalp atışları da iyi bir sorun yok şuan bebekte dedi. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun hastane ortamında beklemek istemedim