20 haftalik olduk bugün arkadaşlar yolu yarıladık cok şükür Sabah yataktan kalkarken kasık ağrılarım oluyor ama gun icinde devam etmiyor cok şükür. Çok fazla ayakta kalınca bel ve sırt ağrılarım oluyor gece bacak ağrısından uyuyamıyorum Bazen İştahım yerinde Canim sağlıklı sağlıksız herseyi istiyor🙈 kendimi tutmaya çalışıyorum ama olmuyor sanırım beceremiyorum. 3bucuk yasinda kızımla biraz zor geciyor kendisi cok hareketli bir kızım sürekli onunla oynamamı istiyor ama yapamıyorum artık sürekli uzanmak istiyrm vicdan azabı da oluyor nasil alisicam böyle sanki onu cok bosluyormusum gibi geliyor bebek doğunca nasil olacak nasil devam edecek böyle kestiremiyorum Saglikla kucağımıza alalım bebeklerimiz Allahını izniyle Sizde durumlar nasil hanımlar ne var ne yok…