tuba766 Merhaba kızlar 3 gün önce sezaryen doğum yaptım ayaklarımda şu an şiş var bu normal mi yaşayan var mı ne zaman düzelir ?
bebekimbebek tuba766 Evet cok normal, cok ayakta kalmamaya çalışın ve uzanırken ayaklarınızı biraz yükseğe uzatın altına yastıklar koyun. Bir kaç gun sonra geçer inşallah.
busra4646 tuba766 aynı bnde üç gün oldu doğum yapalı ikinci gün başladı çok sarkinca uyuşuyo ağrıyı sık sık uzanin
Nedbur tuba766 Bol bol su içtim ayaklarımı da biraz yüksekte tuttum 1 hafta sürdü geçmesi çok şişmişti