Kızlar merhaba , aralık ayında üçüz boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum . Bitanede oğlum var 1,5 yaşında .adetim gecikince test yaptım evde çift çizgi çıktı . Geçen hafta kan verdim betam 12,776 çıktı . Değer yüksek oluyor bu değere göre 5-6 haftalık hamile olmam lazım ama adetim de 4 hafta önceydi yine tekrarlayan bir çoğul gebelik durumu olabilir mi başına gelen var mı yarın doktor kontrolüm ama içim içimi yiyor