kelebek_2 Kızlar yarın detaylıya giricem 17+4 çok erken olcak ama cinsiyeti merak ediyoruz her doktor farklı söylemişti bakalım son tahminleriniz neler yarın cinsiyet partiside yapacağım ayrıca burda toplanalım 🤗🧿❤️🌸💕🌹 son resmini atayım teyzeler
mizgin_ceylann kelebek_2 tabiikide 16 haftadan sonra tam net belli oluyo ama tabi bebeğin pozisyonu da onemli