hep_acemi_anne Malatya’ya dair bir çok gönderi var ama hepimiz burada toplansak birbirimize faydamız olurdu 😍 Kaç haftalık gebesiniz, hangi hastaneye ve doktora gidiyorsunuz memnun musunuz, özelse ücreti nedir? Hep birlikte bilgilenelim ♥️
hep_acemi_anne hep_acemi_anne ben 20 haftalığım ikinci gebeligim, eğitim araştırma Hastanesi’ne gidiyorum, hep farkli doktor denk geldim ama Fatih Yiğit çok methediliyor ona randevu bakıyorum ☺️
hep_acemi_anne mommytooo yaa az kalmış hayırlısıyla kucağınıza alın sağlıkla ♥️ doğumda mi orada olacak
defnoloj mommytooo bende rauf hocaya gidiyorum da doğum salonu hakkında bilgin var mı acaba ya sancı odaları falan nasıl. Muayene beklerken görüyorum refakatçi asla kabul etmiyorlar sanırım ama içeriyi de merak ediyorum. Doğumum orda olur benimde büyük ihtimal
bebeveanne44 Battalgazi devlet hastanesi Miyase Gizem Bayraktar a gidiyorum şimdilik memnunum 24 haftalık bebeğim
Aleynagenc Ben gebeligimin en başından beri eğitim araştırmada cengiz omurcana gidiyorum gayet memnunum her şeyi anlatıyor detaylıca şu an 26+5 teyim
hep_acemi_anne Aleynagenc aynı hastaneye gidiyorum ama o doktora denk gelmedim hiç, fatih Yiğit’e randevu istiyorum bulamıyorum 🙈
biiremm Selam hanımlar ben ilk bebeğimi doğurdum ve kaybettim. şuan yeniden gebeyim tek duam sağ salim kucağıma alabilmek şuan battalgazi devlet hastanesi Ahmet karabulut hocaya gidiyorum ama gidip memnun kaldığınız doktorlar varsa öneri alabilirim ❤️❤️
hep_acemi_anne biiremm Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️ eğitim araştırma Hastanesi’nde Fatih Yiğit ve Serdar Büğrü methediliyor ama ben henüz randevu bulamadim
mommytooo biiremm Turgut özal tıp merkezine gidip randevu almanız gerek. Sistem üzerinden randevu alınmıyor maalesef
biiremm hep_acemi_anne amin Allah razı olsun evet duydum o doktorları iyilermiş özelde varmı bildiğiniz
445544 İki gün önce doğum yaptım eğitim araştırma da doktorum Cengiz omurcan ve ebelerim harikaydı doktorum da aynı şekilde diyebilirim müziğime kadar açtı doğum esnasında ışık ebemizin adıydı kesinlikle öneririm Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin sağ Salim.