beeyzanrr Selam arkadaşlar, bebek arabası araştırması içerisindeyim hafiflik ve pratiklik benim için önemli maxi cosi leona2 ve bagi neo2 arasında kaldım. Kullanıp memnun olan olmayan var mı? Başka araba önerileriniz var mı?
Noyimommy beeyzanrr ben maxi cosi lara2 kullanıyorum leona2 ile farkları az leona çift yönlü kullanılabiliyor birde pusetş tek başına takabiliyorsunuz ben kullandığımdan çok memnunum hafif tek elle kapanıyor bi kucağımda bebiş bi elimde bebek arabası taşıyabiliyorum bide küçük çok yer kaplamıyor