ebrudefnee 1melekannesi3858 29+4 haftalık olucam yarın inşallah bizimde görüş günümüz ne kadar oldu çok merak ediyorum 🥰🥰
_Umayinannesi 1melekannesi3858 biiizzz✋32. Hafta giriyoruz yarın raporumuzu alalım hemde bakalım Umay kuşumuza👼
1melekannesi3858 minikbirtomurcuk ayyy çok heycanli sağlıkla gelsin inşallah biz daha 17+3 uz ultrasyonfa bı kaç gün önce gidiyoruz da bizde inşallah cinsiyet ogrecez yarın
elakabacali Benimde 12+3 ikili tarama testine gireceğim inşallah bir sorun çıkmaz cinsiyeti öğrenebilirmiyim diye düşünüyorum siz kaçıncı haftada öğrendiniz?
1melekannesi3858 sibel3329 ayyy hepimiz hayırlı sonuçlar alırız inslalah ya tek temennim o vallahi sağlıkla hayirlsii ile kucağımıza almak hepimiz de
1melekannesi3858 _Umayinannesi ayyy sağlıkla gelsin bu arada cinsiyetimiz kız olursa kızımın ismi Umay olacak 25 yaşındayım çocukluktan belli kızım olursa Umay demiştim eşim annesinin ismini istedi kızımın adı Türkan oldu buda kız ise Umay olacak hayirlisyla