onal7 kızlar yarın sabah 06.30 da hastaneye gidiyorum dualarınızı beklyorum 39+3 sezeryanla kızıma kavuşcam🌸 tek düşüncem 3 yaşındaki kızımı ilk defa bırakıp gitmek🥲🥲
alpinannesii44 onal7 En zoru ilkleri bırakmak sanırım benimde 5 yaşında oğlum var 2 ay kaldı onu düşünüyorum 🥲🥲 Sağlıkla kavuşun inşallah 🤲
onal7 alpinannesii44 valla kızımdan ayrılırken ağladım düşündükçe ağlıyorum😭😔 çok zor çoook allahtan o bişey anlamadı ananemde kalıcam diye mutluydu