smyr62 Sizce sütü Biberonda mı bardak da mı içmeye alıştırıyım ? inek sütü Mü pastörize mi bir de 15 aylık lütfen 🙏🎀
annebebeka smyr62 inek sütü alerji yapabilir bazı arkadaşlarımın cocuklarinda alerji yapmıştı, bence pastörize süt en guvenlisi 🙏
bbaskal smyr62 Benim kızım 19 aylık yeni başladım süte ben pastorize süt veriyorum ama biberonla içiyor henüz bırakamadık biberonu
smyr62 annebebeka onu da araştırdım uht ve pastörize süt diye iki ayrılıyor günlük taze olan market sütünü öneriyorlar doktorlar çok karışık bi konu 🤦🏻♀️
smyr62 bbaskal ne güzel maşallah 🎀 bizimki biberon ıstırıyor koparıyor alışkanlığı yoktu. O yüzden bardakda devam etsem nasıl olur diye
smyr62 asmin_12 benimki biberonların ucunu ıstırıypr 3 tane farklı şekillerde vardı üçünün de ucu delik 😂