wind merhaba bugun ben orada ikili test yaptırdım . Randevu alırken öyle bir şey gözüküyor evet ama bir sıkıntı çıkmıyor direkt diyorlar zaten ikili tarama için mi geldiniz diye evet diyorsun daha sonra seni ultrasona alıyorlar bebeğe bakıyorlar uzunca her şeyine daha sonra kan ve idrar istiyorlar 10 gün sonra da sonuç çıkıyor