Edaedaed
Merhabalar öncelikle 2 aylık hamileyim belimde ve karnımda kramp halinde ağrılar oluyor belimde sol tarafta aşşağı taraflarda karnımda ise yine sol tarafımda ve sağ tarafımda ağrılar oluyor sürekli olmuyor ama beni yinede korkutuyor en son ki muayenem 5 gün önceydi doktoruma bu sorunumu söylediğimde bana bebek sağlıklı görünüyor ama biz yinede ağrılarımız geçene kadar progeston diye bir ilaç yazdı daha önceden başına böyle bir durum gelen var mi varsa iletişime geçebilir mi ?