bsraykc @Tortilla Merhabalar, ben 9 ay boyunca bu sorunu yaşadım. Çok zor bir durum en iyi ben anlarım sizi. Şimdi bebeğim 3 aylık ve yanımdaki beşikte uyuyor. 💙🥰Çokça sabır dilerim size. Ama geçiyor. Doğum yaptığım gibi bitti benim. 9 ay boyunca ağzım sulandı. Mahvoldum. 😢 Benim tavsiyem sakız çiğneyin. İnanın etkisini çok göreceksiniz. Çok iyi gelecek. Ben yutamazdım tükürüğümü, o kadar su nasıl doluyordu ağzım bilmiyorum. 🤷♀️ Gece yastığımın üzerine havlu koyardım. İnanın ne yaptıysam hiçbiri sakızın yerini tutmadı. Yemek yerken çıkarırdım. Sofra bezinin üzerine koyardım yemeğim bitince yine çiğnemeye devam ederdim. Uyuyacağım zaman bile çıkarmazdım. Dilimin altına yuvarlar öyle uyurdum. 😢Sakızla yaşıyordum resmen. Bütünleşmiştim artık. Bende buradaki bir kadından öğrenmiştim. Denedim gerçekten işe yaradı. Size de yarar İnşallah. Ne çektiğimizi bir biz bir Allah biliyor. Anne olmak hiç kolay değil. Bir bebek dünyaya gelene kadar neler çekiyoruz. Rabbim sürecinizi sağ salim atlatmayı nasip etsin. 💕🌸🤲🏻