Edessanr Merhaba 1 haftadır aniden dişime ağrı giriyor çeneme kadar vurdu artık dayanamıyorum 😭😭 dişcide geçmiş diyor muayene edemem 2 trim olmussun doktorundan izin al diyor ben bu saatte nasıl izin alim napsam geçer herşeyi denedim yokkk geçmiyor 😭😭😭 Artık gidip kendim sökücem eşimde artık husursuz oldu herşeyi denedik 😭😭😭🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Doktor izin verirmi sizce tam 19 haftalığım suan veya geçermi belirli bi süremi ağrıyor başına gelen varmı
Lovelies Edessanr cok geçmiş olaun canım 1 hafta önce benmde aynı sorunum vardı doktorum ya minoset yada parol kullanbilrsin dedi ben gene kullandm fayda etmedi en sonnda cektirdim dişimi:( sirkeli su yap yada tuzlu gargara yap olmadı :/ sabahaiı beklicen cnm :/ cok geçmiş olsun:/
Lovelies Edessanr ki sen 19 haftalık olmuşssım normalde 3 ay geçirmenz gerkir diyolar ben 15 haftalıgmdaym :/ birde
Ozgle Edessanr ablamda son zamanlarında diş ağrısı cekmişti karanfil yağını pamuğa koyup dişine koyuyuodu öyle idare etti .
Bisofiya Edessanr Valla canım bu saatte ağrıya uyandım bende kalktım parol içtim biraz hafifletmesini bekliyorum 🥺 Bende 36 haftalığım ve diş etimde sivilce gibi şeyler çıkıyor, ne uyutuyor ne yemek yediriyor, mahvediyor beni. Allah şifa versin herkese 🥺
petitehatunn Edessanr Asıl 2. trimester ‘da yapılır diye biliyorum ben. Dişçin hangi malzemeleri ve ilaçları kullanacağınınyazsın kadın doğumcun okeylesin tedavini ol
Aysebkr1258 Edessanr bütün sarımsağı ağrıyan dişinin üstüne getir ve ısır canım bir müddet orda tur zaten ağrıyı aldığını göreceksin bende şuan bu şekilde idare etmeye çalışıyorum
didemkaya Edessanr ilk 3 ayı atlattıktan sonrakanal tedavisi bile olabilirsin uyuşturucu igneyi ona göre yapıyolar önce kendi doktoruna sor daha sonra dişçiye git bende 16 haftalıkken dişim kıruldı dolgu tedavis ve kaplama yapıldı bi doktoruna danış