clementine16 Ben 26. Haftayı bitirmek üzereyim karnım çoğu zaman sert ve gergin bazen yumuşayıp rahatlıyor sizin de öyle mi bu birkaç haftalık bi şey değil uzun süredir böyle
annebebeka clementine16 benimde öyle oluyordu hep, doktorum bana bebeğin alanı artık daralıyor kendine yer açmak için gerinme hareketleri yapıyor dedi. Karnıma organik zeytinyağı sürüyorum anında etki ediyor yumuşacık oluyor tekrardan
annekiz6141 clementine16 benım kızım 26 haftadan berı baş assagı duruyor. Ayaklar göğüs altımda sağ ve sol olarak ayrık duruyor 😂🤣 esnıyor galıba o zaman çok sert oluyor karnım ya 🥺
clementine16 annebebeka hem dışı gergin hissettiriyor hem içi sanki hemen karın duvarımda rahim sert bi katman böyle bastırılmıyo bile bazen de rahatlıyor o zaman yumuşak oluyor ama benim çoğunlukla sert ve gergin
bebeg Benimde öyle oluyo sert dinlenince geciyo doktoruma sordum ayakta fazla durma sertleşmesi normal dedi bende 24 haftalık 3 günlük hamileyim
clementine16 bebeg evet haftasonu yurtdışındaydım yürüdüm biraz sanki karın derimin altında basketbol topu var taş gibi yorulunca mı artıyormuş
clementine16 annekiz6141 öyle olduğunda tekme hissetmek daha güzel bazen ters döniyo sanki içeri içeri vuruyor size de oluyor mu kasığa doğru içerde pıtırdama içeri vurma
ikizlerimibeklerken95 Ayağa her kalktığımda sertleşiyor otururken bile çoğu zaman sert sadece uzanırken rahatlıyorum
clementine16 ikizlerimibeklerken95 evet bazen dürtüyoruz bebişi yumuşak olunca eşim bile şaşırıyor genelde sert ve sanki derimin hemen altında rahim hiç yağ tabakası yok gibi hissettiriyor o yüzden de acıyor bazen
eminemirr clementine16 bu konu hakkında araştırma yapıyordum bende 32’nin içindeyim birkaç gündür o kadar sert ki göbek deliğimim etrafı gerildi taş gibi eşim elimin altında hissediyorum resmen diyor o kadar hissediliyor
clementine16 annebebeka çok erken değil mi bir de böyle dakikalarca sürüp geçme değil genel hali gibi hissetteiiriyor
annebebeka clementine16 ya aslında yalancı sancılar ve kasılmaların vakit olarak şuan tam zamanı diye biliyorum ama senin yaşadığın olay çok tuhaf geldi bana. En sağlıklısı doktoruna sorman 🙏
clementine16 annebebeka yumuşak olduğu zamanlar çok rahatım ama günümün çoğunda sert sizler de öyle değil mi ki acaba? Ben doktoruma söyledim yatarken baktığı için arada sertleşir normal dedi o an sert değildi
annebebeka clementine16 benim gobeğimde sertleşiyor ama öyle taş gibi falan değil yani, zaten sertleştiği anda yağlaniyorum cildim yağı emince tekrardan yumuşuyor, doktoruna “arada sertleşiyor değil sürekli sert, arada yumuşuyor” dedin mi
clementine16 annebebeka detaylı ultrason doktorum beş hafta önce rahmin çok kasılı alt karnın çok sert magnezyum aksatma dedi. Bunu kendi doktoruma söyledim gerçekten de karnım çok sık sertleşiyor canımı acıtıyor dedim elle tutulur hiçbir cevap vermedi bazen sertleşir bazen yumuşar gibi ortaya konuştu öyle
clementine16 annebebeka kendimde en azından şöyle bir şey fark ettim uzanmazsam asla yumuşamıyor karnım ne zaman yatayım o zaman yumuşuyor oturmakla ya da ayakta daha da sertleşiyor sanırım daha fazla dinlenmem lazım ama hem çalışıyorum hem gündüz koşturmacaları hem sürekli uzanmıyorum oturarak dinleniyorum bazen evde dün gece onu farkettim
annebebeka clementine16 magnezyum için söylediği şey aslında çok mantıklı çünkü bacaklarımıza giren kramplar yüzden yerimizde kivraniyoruz, magnezyuma başladıktan sonra kramplarım tamamen kesildi benim🤷♀️ kim bilir göbekte nasıl etki eder yani
annebebeka clementine16 aaa bak sebebi şimdi belli oldu, ben çalışan biri değilim ev işlerinde bile karnım çok etkileniyor oturmak fayda etmez daha da sertleşiyor gibi hissettiriyor, sık sık uzanıyorum ben. Belki izine çıkma vaktin gelmiştir artık bebişi rahatsız etmemek lazım 🥹🙏