meri_ Kızlarrr 2 Mayıs akşam ilişki olmuştu. Bugün 4 Mayıs ve az önce ovülasyon pik olmuş. Bugünü de değerlendireceğim. Yarın ilişki olmaması büyük kayıp mı olur
Papatya-45 meri_ spermler ⅔ gun yasıyor mus kayıp olcagnı sanmam bende ovu.zamanı bir gun arayla degerlendirmiştim oylelikle gebe kalmıstım
meri_ Papatya-45 ben kızımda ovülasyon günü değerlendirmemiştim bile ama insan unutuyor hemde çok isteyince sormadan olmuyor 😃