Evde uyandığımda idrar çıkışı sonrası temizlediğimde kanamam oldu tuvaleti kirletecek şekilde acile geldim nobu kisti gibi görünen bir kistten dolayı kanama oldu ve sonra durdu yatış verildi suyum geliyor mu diye test yapıldı su sızıntısı olduğuna dair test pozitif çıktı 2 gün kaldım 1 hafta daha buradayım şuan 29 haftalık oldum doktor 34. Hafta kadar tutacağız içerde dedi ama ağrı kasılma akıntı hiç bir şikayet yok sızıntı dışarı gelmiyor kese suyu güzel ultrason bakıldı bazen kanamadan dolayıda pozitif çıkabileceğini söylediler az önce herşey böyle güzel giderse 37. Haftayı görebiliriz dedi başına gelen var mı teşekkürler