Siz de benim gibi ne olur ne olmaz diyip bebek eşyalarını fazla koydunuz mu ben çok yedekli koydum kıyafet özellikle zaten hemşireye verilecekler düz beyaz set halinde aldım o ayrı ama odaya geldiğinde illa kirlenecek diye fazla fazla yedek eşya koydum aklımda olacağına yanımda bulunsun dedim yani en fazla 4 5 takımdır o da bilmiyorum çok fazla da değil aslında ama bu kadar fazla dedi çevremdekiler ben yine de koydum onlar varken çıkardım onlar gidince geri koydum 😂