kubrasjsjs bebeğin suyu regl olamıyorsun onun sisligi çok normal bende de aynı sadece göbeğim büyüdü ekstra hiçbir şekilde kilo almadım belki biraz kalçam büyümüş olabilir ama görünüşe baktığında herkes de öyle diyor hiç kilo almamışsın sadece göbeğin çıkmış diyor gerçekten de çok iyi oldu diyorum ama tartıda kendimi yüksek kiloda görmek de çok mutlu ediyor çünkü çok zayıftım😂