dfb Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim tsh 0.01 çıktı Ft4 1,84 çıktı tiroitlerim çok hızlı çalışıyor tiroid hormonum yüksek çıktı ne yapmam lazım normal değer kaç olmalı doktora gideceğim ilaç verince kullanmanın bebeğe zararı olurmu
June6 dfb ilaç kullanmazsanız zararı olabilir ben ilk hamileliğimde başından sonuna kadar kullandım her ay kontrole gittim dozu ayarlanıp sabitlendikten sonra Allahın izniyle bişe olmaz benim tsh 5 falan çıkıyodu hipotiroidi olarak gebelikte çıkmıştı yani endokrin yada dahiliye hangisi varsa direk gidin tedaviye başlayın hiçbişe olmaz
havva5234 dfb benimde tiroidim çok yüksek dahiliye ye gitmiştim acil endokrinolojiye git dedi gittim ilaç yazmadı ilaç kullanırsan bebeğin organlarına zarar verir dedi bende başka doktora randevu aldım bakalım o ne diyicek
mengi688 Canım asil kullanmazsan sıkıntı dusuge bile etki ediyor mus bende 3 çıkmıştı Tsh 25 mg kullandım 0.095 falan olmuş aynı doz devam dedi her ay bakacaz dedi
derya_1010 dfb hiçbir zararı yok benimkide çalışmayandan başından beri ilaçlarımı kullanıyorum kullanmazsan bebeğe zarar veriyor zaten haberin olsun