nuur___ Kızlar bugün sağlık ocağındaki hemşire yazdı aşı olmam için siz aşı oldunuz mu ilk hamileliğim pek bilmiyorum
seloanne nuur___ kacinci haftadasın canım bazilari bebek hareketlerini hissettikten sonra olunmalı diyor oyle bisey duydunuz veya denildimi sana
elagndgdu nuur___ suan 25+5 haftalığız ben iki dozunu da oldum. İlk dozda ağrı vs olmadı. Ama ikinci dozda kolumda 2 gece hafif ağrı sızı oldu. Dayanılmayacak öldüm bittim denecek ağrı değildi ama
sugunes Ben de 24+5 haftalıklen ilk dozu oldum boğmacalı tetanoz. İkinci dozuda 30.haftaya doğru olucam bence olunmalı doğumda anne ve bebek için koruyucu bi aşı
isimsizuyemi nuur___ ılk hamılelıgımde de 1 doz vuruldum 2 hamılelıgım suan bunda da 1 doz vuruldum 2 doz vurulmak ıstemedım
babyshark__ Ben 1doz oldum kizimdada daha önce olduğum için boğmaca+tetrnoz bir sıkıntı olmadı çok şükür