Zagrozunannesi zrbb ben orda Doğum yaptım cok memnun kaldım. Yengem de orda Doğum yaptı mahvolduk dedi hiç beğenmedi. Benim ilk gebeliğimdi ondan üstümde cok duruşlar herhalde yengemin 3. Ydü 🤷♀️
zrbb Zagrozunannesi sizin başka bir postunuzu okumuştum hastaneye almamıslar falan bir daha gitmem o hastaneye falan diye yorunlarınız vardı
Zagrozunannesi zrbb evet öyleydi ama polis geldi doktor özür dıledi konu kapandı😂😂hatta kavga ettiğim doktor beni doğurttu 🤣
Elifff1504 Ben Doğum yaptım 45 gün oldu çok memnun kaldım gebelik zehirlenmesinden 15 gün yattım çok güzel ilgilendiler 15 günün sonunda Doğuma aldılar bütün doktorları biliyorum doğumhanedekileri hepsi çok iyi
Elifff1504 zrbb tek kişilik odalarda var çift kişilik odalarda var ben tek kişilik odadaydım oda süslemesi bile yapmış bizimkiler normalde devlet hastanelerinde yasak bu hastane izin vermiş 😊
Nurglkk Merhaba bayanlar sancaktepedeyim ilk gebeligim 16 haftalık gebeyim şehit ilhan varankta bildiginiz iyi bir doktor öneriniz varmı 🤔