Bursali kamera elle ördekle 3 şekildede baktılar en çok ördek canımı yaktı benim sende büyük ihtimalle kastın ondan canın yanmıştır okadar kameraylada kasmazsan can yakmıyo yani bide kanamam vardı önce ördekle baktı sonra eliyle daha sonra kamera 15 dakika çatalda kaldım korkudan tansiyonum sınırdaydı😂😂çok şükür bişey çıkmadı normalmiş