elif1453658_ aşırı gaz yapan şeyler hariç her şeyi yedim çünkü her şey gaz yapıyor yeşillik gaz yapar dediler ama sütü en çok yapan oydu mesela. Kurufasulye gibi aşırı gaz yapan şeyleri yemedim ilk başlarda tabi. Karnına sıcak çok iyi geliyor, gazını çıkarmada kolaylaştırıyor. Kiraz çekirdeği kemeri gibi bir şey deneyebilirsiniz yada havlu ısıtıp koyabilirsiniz o biraz yorucu oluyor ama. İncir kuru üzüm kuru kayısı gibi şeylerle içecek yapıyorlar internetten tarife bak öyle bir şey de yapabilirsin. Kimyonlu ılık su içiyordum birde. Bana o malt içeceklerin bir faydası olmadı. ekmeksiz öğünler yedim, ac kalmadım,ve uyudum sütüm öyle oldu