Cansin_01 Kızlar ben klomen kullanmıştım bugün kontrolüm vardı solda 20mm sağda 18mm yumurtam varmış. Yarın çatlatma iğnesi vur dedi . Ama aklıma takılan Dün ovulasyon testim pozitifti bugün doktordan gelince hemen yeniledim testi baktım siliklesmeye başlamış.. bu ovulasyon testine güven olmazmış ya ben hep onunla ilerliyordum belkide o yüzden bu kadar zaman tutturamadik. Tabi 2 kez kimyasalim oldu ama onda nasıl denk geldi bilmiyorum 🙈
allyslife Cansin_01 canım iğneyi işi garantiye almak için vurduruyordur, yumurtalarından biri çatladıysa test onu görmüştür, sen hiç takılma, hem teste hem doktora göre hareket et, orta yollu ilerle, kolaylıkla gelsin bebişin inşaallah🌸
mutluuuannemmm Cansin_01 inşallah canım 2 saat sıvı tüketimi ve idrar tutmak gerekiyor o şekilde yaptın mı peki testi
Cansin_01 mutluuuannemmm aynen canım o şekilde yaptım hatta akşam bidaha yapmayı dusunuyorum dün 7 gibi pozitif görmüştüm bugün 7 gibi bidaha yaparim zaten yarın iğne olacağım için yapamam yarın ovulasyon testi
Cansin_01 mutluuuannemmm yine silik çıktı canım az erken yaptım uyumuşum sıvı tuketmemisken yapayım bir dedim ağrılarım da var karnimda baskı var oturamiyorum afedersin kalcamin üzerine..
mutluuuannemmm Cansin_01 gerçekten çatlamış olabilir bugünüde değerlendir bence yarın iğne yaparsın zaten
Cansin_01 mutluuuannemmm ama öyle olsa doktor demezmiydi kendi kendine çatlar ya da çatlıyor diye. İğneyi neden veriyor o zaman aşırı bocaladim
mutluuuannemmm Cansin_01 bende ilk defa senden duydum şüpheye düştüm o zaman testler mi bozuk o kadar test yapıyordum😂
Cansin_01 mutluuuannemmm testler bozuk değil canım sadcee lh yüksek olduğunu gosteriyormus. Siliklesince çatladı demekmis ama her zaman değil,o yüzden ilişkiye devam etmek gerekiyormuş yumurta geç catlayabilmesi ihtimali için. Ben şimdiye kadar o testlere güvenim 3 gün üst üste değerlendirip birakiyodum ilişkiyi,belkide onyuzden olmuyordu. Belkide yumurtam hep geç catliyodu erken catladiklarindada kimyasal oldu bende mutlaka. Öyle düşünmeye başladım
mutluuuannemmm Cansin_01 Sırasıyla bıraktım buna göre sencede 30 pik değil mi çatlama tam hangi gün onu ayırt edemiyorum bugün çok akıntım vardı bugünüde değerlendirdim ovülasyon testim bittiği için yapamadım bat 14 mayıs
Cansin_01 mutluuuannemmm aynen canım 30 Mayıs pik. Eğer sen üç gün üst üste degerlendirdiysen. Günaşırıya dön..3-4 gün de günaşırı yani bir gün ilişki bir gün mola
mutluuuannemmm Cansin_01 30 Nisan değerlendiremedim ya 25-27-28 Nisan pikten önce 1-2 -4 Mayıs ta pikten sonra
Cansin_01 mutluuuannemmm olsun canım gayet düzenli bir ilişki olmuş. Tutacağı varsa tek ilişkiyle bile tutuyor. Rabbim kolaylıkla nasıl etsin inşallah bu ay amin 🙏🏻
Cansin_01 allyslife cokcaa amin balımmm çok sağol 😍 onuda düşündüm aslında ama doktor demezmiydi biri catlayacak yaklaşmış diye. Geldiğim an yaptım randevum 10 daydi 11 de test yaptım. Bilemiyorum nasip artık yormicam kafamı Yarın iğneyi yaparım iğne günü ilişki yazmamış 36.saat ve ertesi günü yazmış sonrası günaşırı ama ben bu kez iğne gününü de degerlendiricem.
allyslife Cansin_01 belki doktor ekstra belirtmeye gerek duymamıştır bilemiyorum ki balım, içinden nasıl geliyorsa öyle yap. Ben hiç iğne kullanmadım ama doktorum arkadaşıma iğne kullandırdı, ona iğne günü, iğnenin 24.saati ve 36.saati demişti. İstersen bunu da bir araştır. İçinde acaba/keşke kalmasın.