duo123 Kızlar doğru düzgün tatlı yiyemiyorum . Başım ağrıyor . Cipse alerjim çıktı . Gün içinde meyve , peynir ve kuruyemiş yiyip ayran , kefir içiyorum . Bazen de yoğurt yiyorum ama yemeğim düzensiz . Siz sabah erkenden kalkıp düzene sokuyor musunuz?
1cey duo123 tatlı çok gerekli değil ki zaten. Peynir yumurta meyve, et balık yiyemiyorsan baklagiller ve yeşillik önemli
duo123 1cey yiyebiliyorum ama dediğim gibi öğünlerim düzensiz . Mesela kahvaltıyı şimdi yapacağım . Bazen erken kalkabiliyorum . Sürekli uyumak istiyorum
1cey duo123 anladım, iki gebeliğimde de uyanır uyanmaz kahvaltı yaparım çünkü karnım çok acıkıyor ekstra yani. Normalde kahvaltı bende sevmezdim. En azından uyanıp bir iki cevizle kefir gibi bir şey içebilirsiniz sonra kahvaltı yaparsınız