Kızlar selam. İlk oğlumda da insülin kullandım, o zaman bana hemşire anlatmıştı şöyle yapıcaksın diye. Şimdi bunda da insülin başlandı ama zaten biliyorumdur diye kimse anlatmadı. Ben de tam doğru mu hatırlıyorum bilmiyorum. Nasıl yapıyorsunuz ? Mesela önceden mi çıkarıyorsunuz dolaptan insülini ? Yani hiç bilmeyen birine tüm detaylarıyla anlatır gibi anlatır mısınız ?