beybimom_ aynen ya ben doktora gittiğimde bana dedi ki dış gebeliksin dedi 88.01 di ve adetim 4 gecikmisti ben de dedim ki bence olamaz çünkü diye ben bir kere gebelik geçirdim onda 15 gün adetim gecikti ve kanamam vardı ve değerim o zaman 54 tü şimdi dedim benimki 88 ve adetime dört gün kaldı ve ben kanamam filan yok dedim emin misin dedim o da dedi ki bana eğer dedi bu dedi üç yüzün üstünde olmazsa dış gebeliksinden şansıma 504 oldu üç gün sonra gittim 1000 oldu aradan bir hafta geçti işte yarın da ultrasonla bakacağım dedi umarım kalp sesini de duyarım😩