Kızlar selam, 39+3’e geldik, ama bizim minik hala gelmiyor 🥲 Henüz hiç belirtim yok ne ağrı&sancı, ne nişan gelmesi, ne su gelmesi…
38+4’te 3552 gram demişlerdi, şimdi aklımda acaba 4 kilo mu olacak sorusu var 😅
Bir yandan sabırsızlık, bir yandan “nasıl doğuracağım” düşüncesi. Heyecan, merak ve biraz da tatlı bir korku iç içe.
Artık gelsin diye stres oluyorum. Var mı aranızda aynı durumu yaşayan, siz neler yapıyorsunuz?