maeemaee Kızlar kızlar artık 33 haftalığız , kaç adet ↉ ay zıbın , tulum , alt üst aldınız neler aldınızzzzzz ?
yeliz1923 maeemaee Yarın 20 oluyorum detaylıdan sonra alacağım cinsiyetten emin olayım kız denildi ama 🥳😄
rjnklb maeemaee bende 30 um ve 5 tane kollu 5 tane de askılı zıbın yeterli bence tulum 3 tane ve takım da 3 ya da 4 tane alacam yeter bence ztn ilk üç ay hemen gelişiyor ve artık onla ona olmuyor masraf yapmak istemiyorum açıkçası
dgngr maeemaee 11 tane karışık beden var. 5 tanesi yenidoğan. 2 tane hastane çıkış seti. 0-3 ay 2 takım aldım. Hediye takımlar var karışık beden. 2 tulum var 0-3 ay. Başka yok galiba.
asporca maeemaee bir anda büyüyorlar 7 8 adet yeterli ek gıda sürecinden sonrakileri fazla alırsan faydana oluyor çok çabuk kirletiyorlar
Momlife_ Ben genelde Zıbın ve patikli patiksiz altı çok aldım birkaç tane de tulum aldım o kadar sayı olarak benimki fazladır o yüzden o kadar abartmanız istemediğimden sayı vermeyecegim ama alabildiğiniz kadar alın tabi benimki yaz bebeği olacağı için çok zıbın açıkçası tulum rahat edemez hem hem sıcaklar diye düşünerekten birkaç tane işte klimalı ortamlara girersek tulum giydiririm öyle düşünüyorum