Kızlar şimdi ben doğum iznindeyim. Ekstra 8 haftayı nasıl alıcaz ? Siz başvurdunuz mu ne yaptınız ? Ben iş yerime sorduğumda bana doğum yaptığın hastaneye gidip doğum iznimi uzatmak istiyorum diye rapor al dediler başka da bir şey demediler. Siz ne yaptınız ?