Sevval_66 Kızlar bu aletten çok korkuyorum kendimi çok kasıyorum yer seferinde elimde olan bir sey değil. Doktor uyarıyor bak aleti kıracaksın kendine zarar vereceksin diye ama yok elimde değil kasıyorum nasıl yenebilirim bunu lütfen yardmcı olur musunuz
Tortilla Sevval_66 yenmek zor psikolojik cunku ama eşinle ılıskıyedw gırıyorsun cok farkı yok oyle dusunerek rahatlatmaya calıs kendını. Benım bi kez cok sıktıgım için ebenin yuzune fırlamıstı ahahahah
3kedili2bebekli Sevval_66 sadece derin nefes alın bende çok korkuyor ve kasıyorum hatta doktor nasıl çocuk yapacaksın kızım sen derdi hafif vajinusmus vardı zaten muayeneye oturunca kendinizi odaklayin derin derin nefes alın ve gevşemeye odaklanın doktordan da rica edin sakince konuşmasını hemen biteceğini ne kadar kaldığını falan söylemesini isteyin ise yarayacak
selos1 Sevval_66 bence korkma korkulacak bisey yok ki bunda sonucta ilişkiye girerkende ona banzer bisey olarak düsün. Kasma kendini rahat bırak
Sevval_66 Tortilla neee ajdjskdkks ayy gözümde canlandı 😅 ya kuruyken birden şak diye sokuyorlar ya çok korkuyorum yavaş yavaş bari yapsalar hiç sorun yok
Sevval_66 3kedili2bebekli dediğiniz gibi yapmaya çalışıyorum ama doktor birden sokunca tüm sakinleşme sürecim bitiyor hemen kasılıyorum
esiladuhan Sevval_66 ben hayatımda ilk kez muayene olacaktım ayni böyle kuru kuru sokmaya çalışıp zorlamışlardı gözümden yaşlar akmıştı valla ama sonraki kontrolümde başka bir doktor muayene etti çok nazik kibardı yine de önceki yaşadığım travma olduğundan spekulumu yerleştiremedi zorlamak istemedi vajinismus var çöz gel böyle canını yakarım dedi ondan sonra da bidaha cesaret edip gidemedim 😀
3kedili2bebekli Sevval_66 evet o süreçte siz sakinlesmeye çalışmaya devam edin doktoru da uyarın sakince konuşup yardım edecektir mutlaka