nevinbulyaman Bebeğim daha 300 grammış ama ben 3.5 kilo aldım ve sanki haftasına göre çOk az geldi bebeğim bana doktor normal dedi haftasına göre
esranurmom nevinbulyaman benimde 20 haftada 300 gramdı doktor normal dedi en son 24 haftada 700 gram olmuştu yine normal dedi Banada az gelmişti doktor dediki sen minyonsun çocuğun da minyon olur 😃
nevinbulyaman @user99 ilk hamileliğin sonuçta 20. Haftaya dayanmış 300 gramı duyunca kulağıma az gelmiş olabilir neden sert çıkıştınızki siz
user99 nevinbulyaman sert çıkışmadım asla sadece garip geldi doktorun normal dediği şeye sizin bana göre az demenize doktor ya bu sonuçta 😂
psymom2 Annenin vücudu hamilelikte kıtlık bilincine girermiş yağ depolarmış, artan kan hacminiz , ödem, çocuğun eşi suyu filan normal yani 😄 ben ilk gebeliğimde 30dan fazla kilo almıştım çok yediğimden ama o bile çoğunlukla gitti sadece 5 kilosu yapışmıştı
AdaKaranfili nevinbulyaman benim 19+1 de 321 Gr dedi. Normal bence. Hatta ultrasona göre önde gidiyor bir kaç gün . Benim 3.bebek insalalh .kilo almadım ben. Şuan 21+1 hamileyim
nevinbulyaman @esranurmom banada dedi evlendikten sonra kilo almışsın minyon bi yapın var çocuğunda öyle olur dedi
nevinbulyaman @psymom2 benim tam tersi iştahım yok bişi yiyesim yok sırf bebeğimi düşündüğüm için yiyorum ama oda 300 gram olmuş 😅
psymom2 nevinbulyaman iştahla alakası yok aslında vücudunuz yeseniz de yemeseniz de ya da kararında yeseniz de kıtlık bilincine girebilir normal bir insan bile alması gerektiğinden az kalori alınca vücut savunmaya geçip yağ depolar ki biz gebeyiz 😁
nevinbulyaman @momrose tablo için teşekkür ederim evet şimdi gördüm kızımın boyunda 22 cm olmuş o zaman normal 300 gram oluşu
nevinbulyaman @user99 bana öyle geldi o zaman bu aralar alınganlık üzerimde. İşte ilk gebelik olunca bilemiyor insan kulağa tuhaf geldi
adinsmom2 nevinbulyaman sizim kilo almanızla bebeğinizin kilo almasının gram alakası yok 15 kilo kadar alıyoruz neredeyse çocuğumuz 15 kilo doğmuyor zaten haftası küçük yeni kilo alımına başlıyor endişelenmeyin