-Cennetkusuannesi- Bsssse ohh çok şükür canım rabbim sağlıkla kucağına almayıda nasip eylesin inşallah bana da dua eder misin
Bsssse -Cennetkusuannesi- tabiki Allahım zorluklarınızı kolaylaştırsın inşallah sağlıklı hayırlı sonuçlar alın ❤️🙏🏻🥹
Bsssse Bernuss ilk defa bugün öğleden sonra kalça ve bel ağrısı yaşadım sonuç gelmeden önce regli olcamm sanmıştım diğer 11 gün hiç belirtim yoktu
Bsssse Seymatrkay bu süreçte şunu duymuştum kaçıncı gün oluğu kalitesinin ne olduğu çok önemli değil bebeğin dünyaya geleceği varsa en düşük kalite embriyo bile tutunabiliyormuş . Rabbim emeklerimizi boşa çıkartmasın 🙏🏻
Bernuss Bende dün akşam kaset test yaptım tek çizgi çıktı morelim bozuldu doktorun dediği kan testime de 2 gün daha var ama bilmiyorum 😔
-Cennetkusuannesi- Bernuss bunlarda benim testlerim ilkini dün akşam 6 da yaptım ikinci sabah ilk idrar ikisinin olduğuda hepsinin 1 saat sonraki hali. İlk yaptığım 1 saat sonra daha koyu oldu o aklımı karıştırdı benimde Transfer+5 ve 6 da yaptım
Bernuss -Cennetkusuannesi- çok bariz belli senin çizgilerin canım hayırlısı olsun inşallah kan testi verip değerine baktır bence
-Cennetkusuannesi- Bernuss ilk deneme kimyasla olunca eşim götürmüyo gününü bekliycez diyor cumartesi kan günüm