En tatlı telaşlarımızdan birisi isim koyma telaşı 🩷💙
Merak ediyorum kızlar;
Bebeğinizin ismi ne olacak🌸🧿
-İsme kim karar verdi? 🤷🏼♀️
-İlk aklınıza gelen isme mi karar verdiniz?✨
-Eğer iki seçeneğiniz vardıysa diğer isim neydi? 🫠
-Evet bu isim olmalı dediğiniz anlar varmıydı?🤓
Varsa aklında isimler paylaş güzel anne. Belki güzel bir fikir olur ✨💜