aysea1 Kızlar devlet hastanesine gitmeyi planlıyorum özeller aşırı pahalı ama hangi hastane hangi doktor bilemedim memnun kaldıgınız varsa yazarmısınız
gizemklc_ Şehir hastanesindeki kadın doğum doktorları iyi diye duydum ben Ncr hastanesine gidiyorum ama kuzenlerim şehir hastanesinde doğum yaptı memnunlardı
Tubaktc aysea1 şehir hastanesinde serhat hasüs’ü çok övüyolar istersen bir git bakalım memnun kalcak mısın