darwinn normalde her ay benim bi hafta on gün kala regl ağrılarım başlıyo, bu ay da yine 7-8 gün kala başladı ama benim üçüncü çatlatma iğnesi kullandığım bi dönem bu. Çatlama ne zaman oldu bilmiyorum 17 nisanda vuruldum iğneyi, 28 nisanda test yaptım ilk başta negatifti iki gün sonra testi çöpe atmadan önce ikinci çizginin olduğunu gördüm silik ama gözle net görülüyor. Dün gece de çok ağrım vardı ama yarın adet günüm. Çok can sıkıcı ya ama bana adet olcakmışım gibi geliyo 😑