Sevimlimom denizz57 ilk bende korktum anestezi doktorum çok iyiydi korkma falan teselli etti acımadı yani benim acı eşiğim dusuktur yani sağlıkla kucağına aldırsın insallah 🥰
aysegulk07 ruzgar21 stres yapmamaya çalış canım çok güzel geçecek ben inanıyorum ❣️ sağlıkla kavuşacaksın bebeğine o anı düşün
ruzgar21 aysegulk07 insallah canımmm dikiş yanmaları ve ilk yürüyüş beni çok strese sokuyo keşke ilk sezeryan olsaydı da bişry bilmeseydım😀😀
aysegulk07 ruzgar21 Evett dikiş ağrısı zor ama işte bi haftada geçiyor ben hiç bişey bilmiyorken anestezi etkisiyle hiç ağrı olmayacak sanmıştım 🥲 ama geçti gitti canım ya inşallah seninde çok çabuk geçer
ruzgar21 babylove_33 37+4 e gün verdi canım plesantam önde rahime çok yakın değil daha da yaklaşmadan erkenden alalım ddi doktor canım yoksa ben 39 haftayı planlıyordum ya
babylove_33 ruzgar21 benim 4 cü ve son hamileliğimdi inşallah🤭 teşekkür ederim biz iyiyiz şükür 9 günlük olduk ilk hamile olduğumuz zamanlarda da sizle konuşmuştuk benim 3 kızım var oğlum oldu sizde kız istiyordunuz ikimizinde gönlüne göre oldu 😊
ruzgar21 babylove_33 evet hatırladım ama emin olamadım acaba aynı kişi mi diye düşündüm 😀 ne güzel heyecanlardı o günler yaaaa zaman su gibi bu hamileliğim su gibi geçti çok şükür bende pazartesi kavuşuyorum senin doğum normal olmuş sanırım
babylove_33 ruzgar21 evet çok güzel zamanlardı 🥰 inanamamiştik cinsiyetleri öğrenince ben doğum anında bile değişecek mi acaba dedim😀 çok şükür şimdi kucağımda Darısı senle bebişiine inşallah evet normal oldu benimki canım
ruzgar21 babylove_33 aynen ben kaç muayenede sordum Allah bilir ahahahahah😀😀 saol canım inşallah Darısı bana ya