Kızlar gece 4 gibi regl sancısıyla uyandım sonra uyuyamadım sancılar devam etti. Regl başlangıcı gibi pembe akıntı da gelmiş ancak dört beş gündür kahverengi kırmızı kanama gibi geliyordu zaten.
Sancıların not edebildilğimi yazdım.
05.10 başladı
05.20 başladı- 05.26 da bitti
05.31 de başladı- 05.34 de bitti
05.45 de başladı- 05.48 de bitti
05.52 de başladı- 05.57 de bitti
06.03 de başladı
Sonra düzenli devam etmedi, acaba bu doğum başlangıcı olabilir mi?