badhomian Kızlar ilk sezeryanım bugun 7 ci gün oldu bandajlar komple çıktı duş aldım kuruttum şimdi tecrübelilere soruyorum ne zaman tedaviye başlamalıyım ilerisi için hangi ürünleri kullandınız kötü iz kalmaması ve düzgün iyileşmesi için tenkyuu şimdiden
merve588 badhomian benim bu estetik dikis estra bisi yapmadim krem verildi onu sürüyorum bide bezle nemini alıyorum sürekli yas kalmasin iyilesmesi zor olmasın diye ilk dogumumda dikisliydi ondada ayni sekil sürekli kuru tutmusdum iyilesmesi için
Havin49_ badhomian neden 7 gün banyo olmadınız ben hastanede 5 gün kaldım geldiğim gibi duş aldım hiç yaraya bakım fln yapmadım bant yapıştırmadım dikişlerim iykeşiti ama ameliyat yani izi geçer mi geçmez mi bilmiyorum
elisimm badhomian kız bn hiç tedavi yapmadım 2 yıl içinde izle kapanıyordu 3 yılda hamileym tekrar yaşayacağım bakalm ne deniyordu ya estetik dikiş mi öyleydi iz kalmaz demişti hemşire
Eren1 Havin49_ neden beş gün kaldınız acaba ben ıkı gün kaldım ondada zor kaldım çekılmıyor hastane ortamı amelıyatım kötü ve zor geçtiği halde ılk gün doktor musade etse evıme gelmek istedim ama musade etmedi
badhomian Havin49_ yok aşkım 2 gün kaldım hastanede çıkmadan doktorum duş aldırdı sonra yine su geçrimez bandajı taktı evdede hep duş aldım 5 gün sonra doktor kontorlümde su geçirmez bandajı çıkardı ameliyat bandajını ben çılwrtmak istedim acımasın diye öyleli yani oda dedi estetik dikiş yaptım diye ben genel olarak bilmediğimden soriyim dedim 🤭🤭
Havin49_ Eren1 ameliyat sırasında kanamam zor durdurulmuş rahmime balon taktılar içten kanama devam ediyor mu diye 2 gün yoğunvakımda kaldım servise çıktım enfeksiyonum yüksekti onu düşürmeye çalıştılar erken doğum yaptım böyle cnm
badhomian Havin49_ bacım sen çok çilelisin ya normal doğumunda vardı diye biliyorum önceden oda zor olmuş 😥 allah yardımcın olsun
merve588 badhomian madefix krem verildi esimin atletlerinden kesip kendime kurulama bezi yaptim extra iyi geldi nemi aldim sürekli sonrada kremimi sürdüm halende devam ediyorum krem bitmedi ve nemide alıyorum günlük
elisimm badhomian demk ki öyle cnm çünkü ebe dikerken bn hadi bitmedi mi diyrdum kadında estetik dikiş yapıyorm izi kalmsn die demişti sonrası da sadece nemli bırakma deddi . Dediğim gibi de bı kabarıklık gibi oluyr ama 2 sene içerisinde sadece çizgi oluşuyordu orta kısımlarında kabarcık vardı yine hamile olunca başa sardm ☺️
betusbetuss Sezeryanin ertesi günü hastanede pansuman yapilirken su gecirmez bant yapistirlar, doktorum hemen yapabilirsin dedi. Hemen orda hastanede basladim dus almaya ben. 1 hafta sonra da bant cikti, gunluk hayatima devam ettim