dasdogengul Hanımlar 19.haftamdayim 1 haftadır harketlerini günde 4-5 defa hissediyordum..Ağır şeyler taşıdım o günden sonra 4 gündür hissetmiyorum...😯szce bi sorun var mıdır???çok korkuyorum!
MelekAnnesi52 dasdogengul yorgun olduğundandır canım merak etme 🙂 sen yorulunca oda yoruluyor dinlen hissedersin yine 🤗 Ben net olarak 22 den sonra hissetmeye başladım ama bu haftalarda bile tam değilmiş uyku düzeni falan oluyomus her an hissedilmiyor yani 😊
iraz4 dasdogengul ben hareketleri net olarak 26.haftamda hissetmeye basladim.büyüdük sirada duzene girdi daha erken duzenli hareket etmiyor diye sıkma canini
Tuanam01 Daha kıpır kıpır olması için erken bence tabiki hissedersin o ayrı ama ben şuan 30 haftalığım aynı olmaz bebeğin daha güçlenecek canım onun canı ne ki hareketleri daha zayıftır senin hissetmen için korkma .