Nesrin0505 ay bana neler neler dediler, 3,5 sene bana zehir oldu, doktorlara küsmüştüm ta ki dilimden acımdan anlayan beni kucaklayan doktorumu bulana kadar… o ümitlendirdi destekledi, ilk gebeliğimi onun takibindeyken elde ettim, nasip olmadı ama şükür ikinci de sağlıkla oluştu. Rabb’im sağlıkla kolaylıkla kabuştursun evlatarımıza💖