erismis __babyandme__ cok sıkıntı🥲 benimde bir süre oldu doktorum ilaç verdi kullandım bir kaç gündür yok çok şükür.
__babyandme__ erismis bana tahin ve muz iyi geldi mide yanması için kontrol altına alabiliyorum çok şükür 😅
nurmom_ __babyandme__ İkinci sezaryenim olacak bir haziran olarak planlandı ama erken doğum riskimiz var ne zaman gelir bilemiyorum 🫠
nurmom_ __babyandme__ Belirtiler 26. Haftadan beri var kasılmalar ve bel ağrısından kasıklara vuran şiddetli sancılar malesef
bus2109 __babyandme__ ayy bende tam dicektim ikizler nasıl 40. Haftaya kadar durabiliyor diye ama burçtan bahsediyormuşsunuz 🤭😂
nurmom_ __babyandme__ Bol dinlenme ve nidicard hap verdi günde altı kez kadar kullan dedi bende servikal kısalık da olduğu için biraz daha sıkıntılı progestan fitil de kullanıyorum günde üç kez olacak şekilde
__babyandme__ nurmom_ inşallah süreciniz istediğiniz gibi ilerler sağlıkla alırsınız bebişinizi kucağınıza ♥️♥️
siimgeay __babyandme__ bende 32+4′üm ne zaman gun verirler acaba allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸🧿🧿
glnzkrkmz __babyandme__ merhaba planlanan sezaryen doğumumuz 20 haziran . Şu an 31-4 haftalığım .karnım sertleşme ve kasılmalarım oluyo.doktorum nst çektirmemi istedi 🥹💙