Cansin_01 oh sefanız olsun, keyifle geçir günlerini, stressiz mis gibi bir süreç olsun🫠 rica ederim canım, iletişimde kalalım sık sık güncelle beni de, çok güzel heyecanlar🥹 amiinn sağlıkla kavuşalım bebeklerimize.. çok dua et, gerisini akışa bırak. Elbet olacak🌸 aşılama da denenir tabii, içinden ne geliyorsa nasıl istiyorsan öyle ilerle. Stres yapma, negatifleri görme, kendini de çok dinleme. Belirti arama bedeninde. İlk gebeliğim sıfır belirtiliydi, ikincisinde de 5.haftada başladı belirtiler. Belirti takip edince beden yanıltıyor, psikolojik olarak yalancı belirti verebiliyor.